Výuka anglického jazyka u předškolních dětí – Mgr. Kateřina Vašíková
Mgr. Kateřina Vašíková
Master's thesis
Výuka anglického jazyka u předškolních dětí
Teaching English to Very Young Learners
Anotácia:
Diplomová práce „Výuka anglického jazyka u předškolních dětí“ se zabývá výukou cizích jazyků u předškolních dětí v rodině a v mateřské škole. Teoretická část obsahuje základní terminologii k danému tématu, popis osvojování mateřského a cizího jazyka, a charakteristiku předškolních dětí. Dále popisuje, jak mohou rodiče pomoci svým dětem při osvojování cizího jazyka doma a jak by měla probíhat výuka …viacAbstract:
Diploma thesis „Teaching English to Very Young Learners“ deals with teaching foreign languages to very young learners, both in the family and in formal institutions. The theoretical part contains basic terminology, description of first and second (foreign) language acquisition, and characteristics of very young learners. It also describes ways, how parents can help their children with foreign language …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 8. 2007
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/c4i8r/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 9. 2007
- Vedúci: Mgr. Naděžda Vojtková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Teacher Training for Primary Schools / Lower Secondary School Teacher Training in English Language and Literature
Práce na příbuzné téma
-
a) Bakalářský houslový koncert
Gabriel Forman -
The Natural Approach to Second Language Acquisition at Preschool Institution
Jana Gajdova -
The Usage of Lapbook in Teaching English to Very Young and Young Learners
Monika Vejmělková -
A comparative study on teaching English to very young learners
Magdalena Mašková -
Teaching English to Very Young Learners in the Czech Republic
Monika Janáková -
Storytelling and Drama Games in ESL Classroom of Very Young Learners
Lea Hanáková -
Use of L1 and L2 in Teaching English to Very Young Learners
Lenka Nováková -
Teaching English language to very young learners - role of parents
Hana Vrbová