Management třídy v 5. ročníku základní školy – Kristýna SUCHÁNKOVÁ
Kristýna SUCHÁNKOVÁ
Master's thesis
Management třídy v 5. ročníku základní školy
Class management in the 5th year of primary school
Abstract:
Diplomová práce se zabývá managementem třídy v 5. ročníku základních škol v souvislosti se zařazením žáků se specifickými poruchami učení. Práce je rozčleněna do pěti kapitol teoretické části a tří kapitol empirické části. První kapitola teoretické části se zabývá managementem třídy. Druhá kapitola je zaměřena na žáka 5. ročníku základní školy. Ve třetí kapitole jsou rozebrány specifické poruchy učení …moreAbstract:
The thesis is focused on class management of 5th class of primary school in context with classification of pupils with specific learning disability. The thesis is divided into five chapters of the theoretical part and three chapters of the empirical part. The first chapter of the theoretical part deals with class management. The second chapter is focused on the pupil of the 5th year of primary school …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2021
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Bc. Marcela Otavová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
SUCHÁNKOVÁ, Kristýna. Management třídy v 5. ročníku základní školy. Olomouc, 2021. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teaching at Primary and Lower Secondary Schools / Teaching primary school classes 1 through 5
Theses on a related topic
-
Inclusion and Individual Education Plan from English Teachers’ Perspective
Anna Laslettová -
Rozvoj a vzdělávání: individuální vzdělávací plán zaměstnance
Van Nam Tran -
Individuální vzdělávací plán a jeho využití v praxi
Dominika NOVOTNÁ -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
„Individuální vzdělávací plán pro děti předškolního věku s narušenou komunikační schopností a jeho realizace.“
Miluše Rentová -
Individuální vzdělávací plán pro výuku anglického jazyka žáků s dyslexií
Anna Laslettová -
Specifické poruchy učení u dospělých lidí
Sára Pospíšilová -
Specifické poruchy učení u žáků 1. stupně základních škol - okres Benešov
Lucie Všetečková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights