Analýza konkurence na trhu čajoven – Eliška Lišková
Eliška Lišková
Bakalářská práce
Analýza konkurence na trhu čajoven
Analysis of Competition on the Market of the Tea Rooms
Anotace:
Tématem bakalářské práce je analýza konkurence na trhu čajoven v Ostravě, konkrétně její městské části Moravská Ostrava a Přívoz. Cílem práce je analyzovat vybrané čajovny a následně navzájem porovnat kvalitu jejich služeb. Výzkum byl proveden pomocí metody mystery shopping a pozorování. V první části práce byly popsány teoretická východiska analýzy konkurence a charakteristika trhu čajoven v Ostravě …víceAbstract:
The topic of the bachelor's thesis is the Analysis of Competition on the Market of Tea Rooms in Ostrava, specifically in the city districts of Moravská Ostrava and Přívoz. The aim of the work is to analyze selected tea rooms and then compare the quality of their services. The research was conducted using the method of mystery shopping and observation. In the first part of the thesis, the theoretical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2024
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/152807
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2024
- Vedoucí: Adam Vávra
- Oponent: Lenka Kauerová
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Marketing / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový mix ve službách
Adam Zubík -
Marketingový mix v sektoru služeb
Martin Koudelka -
Marketingový mix prodejny Alter Ego
Karolína Schőnviská -
Marketingový mix vybrané společnosti
Katka Dyszkiewiczová -
Marketingový mix společnosti Right Indicada
Katrin Walicová -
Marketingový mix vybrané společnosti
Barbora Andrle Budinská -
Marketingový mix vybrané společnosti
Adéla Halouzková -
Marketingový mix vybrané společnosti
Petr Vavřík