Eliška Lišková

Bakalářská práce

Analýza konkurence na trhu čajoven

Analysis of Competition on the Market of the Tea Rooms
Anotace:
Tématem bakalářské práce je analýza konkurence na trhu čajoven v Ostravě, konkrétně její městské části Moravská Ostrava a Přívoz. Cílem práce je analyzovat vybrané čajovny a následně navzájem porovnat kvalitu jejich služeb. Výzkum byl proveden pomocí metody mystery shopping a pozorování. V první části práce byly popsány teoretická východiska analýzy konkurence a charakteristika trhu čajoven v Ostravě …více
Abstract:
The topic of the bachelor's thesis is the Analysis of Competition on the Market of Tea Rooms in Ostrava, specifically in the city districts of Moravská Ostrava and Přívoz. The aim of the work is to analyze selected tea rooms and then compare the quality of their services. The research was conducted using the method of mystery shopping and observation. In the first part of the thesis, the theoretical …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 6. 2024
  • Vedoucí: Adam Vávra
  • Oponent: Lenka Kauerová

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita Ostrava

VŠB – Technická univerzita Ostrava

Ekonomická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Marketing / Marketingová komunikace

Práce na příbuzné téma

Všechny práce