Public relations ve zvolené firmě – Bc. Kristina Tasková
Bc. Kristina Tasková
Diplomová práce
Public relations ve zvolené firmě
Public relations of a selected company
Anotace:
Diplomová práce s názvem „Public relations ve zvolené firmě“, je zaměřena na představení vnitropodnikového procesu public relations, a dále konkrétně tvorby komunikačního nástroje newsletteru, ve společnosti Nokian Tyres plc. Následně na analýzu procesu a navržení optimalizačních řešení, vedoucích ke zlepšení tohoto procesu, odstranění zjištěných nedostatků a následně směřujících k bezproblémovému …víceAbstract:
Entitled “Public relations of a selected company”, this thesis focuses on introducing a corporate public relations process, and then specifically on the production of a communication tool (newsletter) in Nokian Tyres plc. The author analyses the process and proposes optimization solutions to improve the process and to address the gaps identified, to ensure smooth networking and good relationship building …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2021
- Vedoucí: Ing. Pavel Pánek
- Oponent: Lukáš Novotný, externi
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Effectiveness of Marketing Communication strategy
Adéla Vlasáková -
De L'Importance de la gestion de la communication au sein des équipes-projets interculturelles et virtuelles - Une Étude de cas
Christelle MIRAMON -
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Komunikační strategie vybrané instituce
Adriana Sadílková -
Komunikační strategie územních samospráv (Komunikační strategie města Plzně)
Adriana JAROŠOVÁ -
Marketingová komunikační strategie firmy Greisi
Natálie Guňková -
Komunikační strategie vybrané neziskové organizace
Petra Zelinková
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Mach, J.
3. 4. 2022
Mach, J.
3. 4. 2022