Bc. Kristina Tasková
Master's thesis
Public relations ve zvolené firmě
Public relations of a selected company
Abstract:
Diplomová práce s názvem „Public relations ve zvolené firmě“, je zaměřena na představení vnitropodnikového procesu public relations, a dále konkrétně tvorby komunikačního nástroje newsletteru, ve společnosti Nokian Tyres plc. Následně na analýzu procesu a navržení optimalizačních řešení, vedoucích ke zlepšení tohoto procesu, odstranění zjištěných nedostatků a následně směřujících k bezproblémovému …moreAbstract:
Entitled “Public relations of a selected company”, this thesis focuses on introducing a corporate public relations process, and then specifically on the production of a communication tool (newsletter) in Nokian Tyres plc. The author analyses the process and proposes optimization solutions to improve the process and to address the gaps identified, to ensure smooth networking and good relationship building …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 4. 2022
Thesis defence
- Date of defence: 27. 5. 2021
- Supervisor: Ing. Pavel Pánek
- Reader: Lukáš Novotný, externi
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / field:
Economics Policy and Administration / Business Administration
Theses on a related topic
-
Effectiveness of Marketing Communication strategy
Adéla Vlasáková -
De L'Importance de la gestion de la communication au sein des équipes-projets interculturelles et virtuelles - Une Étude de cas
Christelle MIRAMON -
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Komunikační strategie vybrané instituce
Adriana Sadílková -
Komunikační strategie územních samospráv (Komunikační strategie města Plzně)
Adriana JAROŠOVÁ -
Marketingová komunikační strategie firmy Greisi
Natálie Guňková -
Komunikační strategie vybrané neziskové organizace
Petra Zelinková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights
Folders
Files
Mach, J.
3/4/2022
Mach, J.
3/4/2022