Green marketing a jeho využití ve vybraném podniku – Dominika Žáková
Dominika Žáková
Bakalářská práce
Green marketing a jeho využití ve vybraném podniku
Green marketing and its use in the selected company
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá green marketingem a jeho využitím ve vybraném podniku, kterým je kosmetická společnost Notino, s.r.o. Jejím cílem je navrhnout způsoby komunikace, které by vedly k posílení vztahu mezi firmou a jejími zákazníky za využití green marketingu. Teoretická část je zpracovaná na základě odborné literatury a objasňuje základní pojmy z marketingu a ze sledované problematiky. Výsledky …víceAbstract:
The bachelor thesis is concerned with green marketing and its use in a selected company, which is the cosmetics company Notino, s.r.o. Its aim is to propose ways of communication that would lead to strengthening the relationship between the company and its customers using green marketing. The theoretical part is based on the literature and explains the basic concepts of marketing and the issue under …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 5. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 6. 2023
- Vedoucí: Ing. Marek Záboj, Ph.D.
- Oponent: Michal Pšurný, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / specializace:
Management obchodu a služeb / Management obchodní činnosti
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová