Vybrané aspekty společného vzdělávání žáků se SVP a ostatních – Bc. Markéta RITSCHELOVÁ
Bc. Markéta RITSCHELOVÁ
Diplomová práce
Vybrané aspekty společného vzdělávání žáků se SVP a ostatních
Selected aspects of joint education of pupils with specific educational needs and other pupils
Anotace:
Hlavním cílem diplomové práce je zjistit postoje žáků k realizaci inkluzivního vzdělávání na jejich škole. Teoretická východiska diplomové práce shrnuje odborné poznatky o inkluzi, inkluzivním vzdělávání, poskytuje informace o žácích se speciálními vzdělávacími potřebami, podpůrných opatřeních a zařízeních i osobách, které se podílí na diagnostice a vzdělávání žáka se speciálními vzdělávacími potřebami …víceAbstract:
The main goal of the diploma thesis is to find out the attitudes of students to the implementation of inclusive education at their school. The theoretical basis of the diploma thesis summarizes professional knowledge about inclusion, inclusive education, provides information about pupils with special educational needs, support measures and facilities as well as persons involved in the diagnosis and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 5. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: prof. PaedDr. Jan Michalík, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
RITSCHELOVÁ, Markéta. Vybrané aspekty společného vzdělávání žáků se SVP a ostatních. Olomouc, 2020. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika - poradenství
Práce na příbuzné téma
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Specifika práce se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami ve školní družině
Veronika POKORNÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva