Tomáš PYŠNÝ
Master's thesis
Budování značky alkoholického nápoje
Building a brand of alcoholic drink
Abstract:
Pro budování značky ovocného likéru Square je nezbytné dosahovat zisku, ale v posledních třech letech se snižovaly objemy prodeje této značky nejen na ústeckém trhu, ale také v celé České republice. Tato diplomová práce nalézá nástroje, které povedou opět ke zvyšování objemů prodeje této značky. S cílem nalézt tyto nástroje byla využita kompletní analýza interního a externího prostředí značky. Z těchto …moreAbstract:
For building a brand of fruit liqueur Square is indispensable to reach a profit but the sales volumes of this brand have been decreasing not only in Ústí nad Labem region market but in the whole Czech Republic for last three years. This master thesis searches for some tools which will again lead to an increase in sales volumes of this brand. In order to find these tools, a complete analysis of the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 3. 2017
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Michaela Jánská, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PYŠNÝ, Tomáš. \textit{Budování značky alkoholického nápoje}. Online. Master's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Social and Economic Studies. 2017. Available from: https://theses.cz/id/262xn0/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
PYŠNÝ, Tomáš. Budování značky alkoholického nápoje. Ústí nad Labem, 2017. diplomová práce (Ing.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of Social and Economic StudiesMaster programme / field:
Economics and Management / Economics and Management
Theses on a related topic
-
Pracovní trh České republiky v kontextu zahraniční pracovní síly (Pracovní trh zahraničních osob v ČR)
Luboš Zíka -
Vstup vybrané maďarské firmy na český trh
Dora Vargová -
Vliv nekonvenční monetární politiky na evropský a český trh cenných papírů
Martin Žůrek -
Český trh s uměním 2016-2021
Štěpán Horák -
Zavedení nového energetického nápoje na český trh
Daniel Svěchota -
Český trh specifických korporátních dluhopisů
Ondřej Zelo -
Uvedení nového výrobku na trh
Marie Pospíšilová -
Vliv migrace na trh práce v České republice
Natálie Valentová