Tomáš PYŠNÝ

Master's thesis

Budování značky alkoholického nápoje

Building a brand of alcoholic drink
Abstract:
Pro budování značky ovocného likéru Square je nezbytné dosahovat zisku, ale v posledních třech letech se snižovaly objemy prodeje této značky nejen na ústeckém trhu, ale také v celé České republice. Tato diplomová práce nalézá nástroje, které povedou opět ke zvyšování objemů prodeje této značky. S cílem nalézt tyto nástroje byla využita kompletní analýza interního a externího prostředí značky. Z těchto …more
Abstract:
For building a brand of fruit liqueur Square is indispensable to reach a profit but the sales volumes of this brand have been decreasing not only in Ústí nad Labem region market but in the whole Czech Republic for last three years. This master thesis searches for some tools which will again lead to an increase in sales volumes of this brand. In order to find these tools, a complete analysis of the …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 3. 2017

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Michaela Jánská, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

PYŠNÝ, Tomáš. Budování značky alkoholického nápoje. Ústí nad Labem, 2017. diplomová práce (Ing.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

JAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM

Faculty of Social and Economic Studies

Master programme / field:
Economics and Management / Economics and Management