Project of marketing communication for introducing a new product "A Day OUT at the Wells" on English market. – Bc. Radka SLABĚŇÁKOVÁ
Bc. Radka SLABĚŇÁKOVÁ
Diplomová práce
Project of marketing communication for introducing a new product "A Day OUT at the Wells" on English market.
Project of marketing communication for introducing a new product "A Day OUT at the Wells" on English market.
Abstract:
The aim of this master thesis is to create a project of marketing communication for introducing a new product ``A Day OUT at the Wells{\crqq} on English market. The product is intangible service {--} promotion of tourism in Tunbridge Wells, which is a spa town in the county of Kent in the south-east of England. The product is promoted as a package of attractions being sold for a reduced admission fee …víceAbstract:
Cílem této diplomové práce je vytvořit projekt marketingové komunikace při uvedení nového produktu ``A Day OUT at the Wells{\crqq} na anglický trh. Produkt je nehmatatelná služba {--} propagace turismu v Tunbridge Wells, což je lázeňské město v hrabství Kent na jihovýchodě Anglie. Produkt je propagován jako balík atrakcí, prodávaný za snížené vstupné a bude zaveden v létě roku 2010. Teoretická část …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2010
Identifikátor:
15362
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2010
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SLABĚŇÁKOVÁ, Radka. \textit{Project of marketing communication for introducing a new product ''A Day OUT at the Wells'' on English market.}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2010. Dostupné z: https://theses.cz/id/263u7f/.
Jak správně citovat práci
SLABĚŇÁKOVÁ, Radka. Project of marketing communication for introducing a new product "A Day OUT at the Wells" on English market.. Zlín, 2010. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Vliv digitalizace na marketing destinace cestovního ruchu
Bára Kováčová -
Social Media marketing podniku cestovního ruchu se zaměřením na Instagram marketing
Simona Nováčková -
Atraktivita destinací cestovního ruchu v Evropské unii ve vazbě na rozvoj kulinářského cestovního ruchu
Iryna Chernenko -
Vliv národní centrály cestovního ruchu (NTO) na konkurenceschopnost České republiky jako destinace cestovního ruchu
Petra Tomšovicová -
Marketing cestovního ruchu Středočeského kraje se zaměřením na Příbramsko
Nikola Bulinová -
Zhodnocení potenciálu destinace cestovního ruchu v České republice se zaměřením na vybraný podnik cestovního ruchu
Daniela Jirásková -
E-Marketing destinace cestovního ruchu - strategie, aktivity, monitoring
Martina Lžičařová -
Marketing domácího cestovního ruchu rodin s dětmi předškolního věku
Tereza Muchová