Mgr. Tomáš Škrha

Bakalářská práce

Utváření konceptů v politologii: případová studie disciplíny politického marketingu

Concept Formation in Political Science: The Case of Political Marketing
Anotace:
V bakalářské práci jsou použita metodologická pravidla ke zkoumání konceptů v disciplíně politického marketingu. V první řadě jde o koncept politického marketingu a ostatní koncepty slouží jako příklady pro teoretická pravidla. Cílem je zjistit, zda jsou koncepty vytvořeny v souladu s metodologickými pravidly.
Abstract:
In the bachelor work are used methodological rules on concepts in discipline of political marketing. In the first place there is discussed concept of political marketing and other concepts are used as examples for theoretical rules. The main aim of the bachelor work is recognition, if concepts were made according to methodological rules.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 5. 2011
  • Vedoucí: doc. PhDr. Roman Chytilek, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Otto Eibl, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studií