Utváření konceptů v politologii: případová studie disciplíny politického marketingu – Mgr. Tomáš Škrha
Mgr. Tomáš Škrha
Bakalářská práce
Utváření konceptů v politologii: případová studie disciplíny politického marketingu
Concept Formation in Political Science: The Case of Political Marketing
Anotace:
V bakalářské práci jsou použita metodologická pravidla ke zkoumání konceptů v disciplíně politického marketingu. V první řadě jde o koncept politického marketingu a ostatní koncepty slouží jako příklady pro teoretická pravidla. Cílem je zjistit, zda jsou koncepty vytvořeny v souladu s metodologickými pravidly.Abstract:
In the bachelor work are used methodological rules on concepts in discipline of political marketing. In the first place there is discussed concept of political marketing and other concepts are used as examples for theoretical rules. The main aim of the bachelor work is recognition, if concepts were made according to methodological rules.Klíčová slova
Pravidla tvoření konceptů stupnice abstrakce minimální definice ideální typ koncept politického marketingu typologie koncepty s vnitřním kontinuem mlhavá logika.Concept formation ladder of abstraction concept of political marketing typology minimal definition ideal type concepts with underlying continuum fuzzy logic.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2011
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/j7o1s/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2011
- Vedoucí: doc. PhDr. Roman Chytilek, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Otto Eibl, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sociálních studiíBakalářský studijní program / obor:
Politologie / Politologie
Práce na příbuzné téma
-
Politický marketing hnutí ANO před volbami do Senátu v roce 2018
František Novotný -
Politický marketing a sociální média - politické strany a Twitter ve volbách do Poslanecké sněmovny v ČR v roce 2013
Andrea VOTÁPKOVÁ -
Politický marketing hnutí ANO 2011 ve volbách do PS v roce 2013. Komparace s dalšími vybranými subjekty
Jiří Siegel -
Permanentní kampaň jako účinný nástroj politického marketingu?
Šarlota DAŇHELOVÁ -
Limity politického marketingu
Aleš Procházka -
Analýza nástrojů politického marketingu v propagandě NSDAP.
Filip VÍTEK -
Volby 2006 - Volební strategie a využívání politického marketingu v České republice
Anna Matušková -
Britské parlamentní volby 2010 z pohledu politického marketingu: segmenty podpory, výsledný produkt a komunikační mix Konzervativní strany, Labouristické strany a Liberálních demokratů
Pavel Krchňák