Ing. Monika Dufková

Bachelor's thesis

Marketingová komunikace letecké společnosti Travel Service

Marketing Communication of The Czech airline Travel Service
Abstract:
Marketing letecké společnosti je nástroj, který společnost využívá k dosažení svých cílů – vzbudit poptávku po koupi letenek, dosáhnout co největšího zisku a ovládnout trh. Úvodní část této práce se věnuje marketingovému mixu a členění leteckých společností. Praktická část společnost Travel Service představuje, a vysvětluje, jak firma komunikuje a získává potencionální zákazníky včetně srovnání Travel …more
Abstract:
A marketing of an airline is an important tool used by the company to achieve its goals - to increase the demand for flight tickets, reach the highest possible profit and also to increase its market share. The exordium of this thesis deals with the marketing mix and the structuring of airline companies. The practical part of the thesis indroduces the Travel Service company and explains its communication …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 18. 6. 2013
  • Supervisor: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.
  • Reader: Mgr. Miloslava Kykalová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní