Marketingová komunikace letecké společnosti Travel Service – Ing. Monika Dufková
Ing. Monika Dufková
Bachelor's thesis
Marketingová komunikace letecké společnosti Travel Service
Marketing Communication of The Czech airline Travel Service
Abstract:
Marketing letecké společnosti je nástroj, který společnost využívá k dosažení svých cílů – vzbudit poptávku po koupi letenek, dosáhnout co největšího zisku a ovládnout trh. Úvodní část této práce se věnuje marketingovému mixu a členění leteckých společností. Praktická část společnost Travel Service představuje, a vysvětluje, jak firma komunikuje a získává potencionální zákazníky včetně srovnání Travel …moreAbstract:
A marketing of an airline is an important tool used by the company to achieve its goals - to increase the demand for flight tickets, reach the highest possible profit and also to increase its market share. The exordium of this thesis deals with the marketing mix and the structuring of airline companies. The practical part of the thesis indroduces the Travel Service company and explains its communication …moreKeywords
Marketing komunikace marketingový mix letecká společnost služba cílová skupina konkurent srovnání pravidelná linka charter nízkonákladová společnost Travel Service SmartWings Marketing communication marketing mix airline service target group competitor comparison regular flight charter flight low cost airline SmartWings
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2013
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/vwwvw/
Thesis defence
- Date of defence: 18. 6. 2013
- Supervisor: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.
- Reader: Mgr. Miloslava Kykalová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Fenomén marketingu low-cost leteckých společností a způsob, jak webové stránky pro porovnávání cen, ovlivnily marketing leteckých společností
Narek Arzumanyan -
Elektronický marketing leteckých společností
Roman Štefek -
Elektronický marketing leteckých společností
Lucie Opletalová -
Marketing letecké společnosti
Karin Vašatová -
Marketing ve veřejném prostoru
Ayya Eldysheva -
Internetový marketing v cestovním ruchu
Andrea Čtvrtečková -
Marketing služeb vybraných leteckých společností
Jan Krejčíř -
Social media marketing strategies of Turkish airline companies
Mehmet Berkay Yungevis