Renáta Onderková

Master's thesis

Návrh na zvýšení návštěvnosti zoologické zahrady

The Design for the Visit Rate Increase of the ZOO
Abstract:
Cílem této práce je provést podrobnou analýzu marketingového mixu služeb, který poskytuje Zoo Ostrava a navrhnout kroky vedoucí ke zvýšení návštěvnické účasti. Práce zahrnuje marketingový výzkum zaměřený na postoje návštěvníků. Práce obsahuje grafy, ilustrace a tabulky doprovázející text. Data byla zpracovány v aplikaci Microsoft Excel a SPSS 18.
Abstract:
The aim of the study is to implement a detailed analysis of the marketing mix concerning the services provided by Ostrava ZOO and to propose the steps leading to an increase in visitor attendance. The analysis includes marketing research aimed at The thesis contains attitudes of visitors graphs, illustrations and tables accompanying the text. The data was processed in Microsoft Excel and SPSS 18.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2012

Thesis defence

  • Date of defence: 28. 5. 2012
  • Supervisor: Miroslav Merenda
  • Reader: Jiří Knopp

Citation record

Full text of thesis

Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB - Technická univerzita Ostrava