Renáta Onderková

Diplomová práce

Návrh na zvýšení návštěvnosti zoologické zahrady

The Design for the Visit Rate Increase of the ZOO
Anotace:
Cílem této práce je provést podrobnou analýzu marketingového mixu služeb, který poskytuje Zoo Ostrava a navrhnout kroky vedoucí ke zvýšení návštěvnické účasti. Práce zahrnuje marketingový výzkum zaměřený na postoje návštěvníků. Práce obsahuje grafy, ilustrace a tabulky doprovázející text. Data byla zpracovány v aplikaci Microsoft Excel a SPSS 18.
Abstract:
The aim of the study is to implement a detailed analysis of the marketing mix concerning the services provided by Ostrava ZOO and to propose the steps leading to an increase in visitor attendance. The analysis includes marketing research aimed at The thesis contains attitudes of visitors graphs, illustrations and tables accompanying the text. The data was processed in Microsoft Excel and SPSS 18.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 5. 2012
  • Vedoucí: Miroslav Merenda
  • Oponent: Jiří Knopp

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita Ostrava

VŠB - Technická univerzita Ostrava

Ekonomická fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod