Virtuální realita a její využití ve volném umění – MgA. František PECHÁČEK
MgA. František PECHÁČEK
Disertační práce
Virtuální realita a její využití ve volném umění
Virtual reality and its use in art
Anotace:
Práce se v teoretické části zabývá vývojem virtuální reality ve vztahu k divadelnímu prostředí, zejména z pohledu imerzivnosti. V praktické pak pojednává o autorově realizaci nonverbálního představení Robot Radius, které proběhlo v rámci prezentace ČR na Expo v roce 2021 v Dubaji.Abstract:
The theoretical part of the thesis deals with the development of virtual reality in relation to the theatrical environment, particularly from the perspective of immersion. The practical part discusses the author's realization of the non-verbal performance "Robot Radius," which was presented as part of the Czech Republic's exhibition at Expo 2021 in Dubai.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 7. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Mgr.A. Pavel Mrkus
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PECHÁČEK, František. \textit{Virtuální realita a její využití ve volném umění}. Online. Disertační práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta umění a designu. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/26q5gc/.
Jak správně citovat práci
PECHÁČEK, František. Virtuální realita a její využití ve volném umění. Ústí nad Labem, 2024. disertační práce (Ph.D.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta umění a designu
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta umění a designuUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta umění a designuDoktorský studijní program / obor:
Výtvarná umění / Vizuální komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Interaktivní časová osa dějin umění.
Daniel Korbel -
Propagace současného umění v době COVIDu - analýza online aktivit Centra současného umění DOX
Daria Dymova -
"Návštěvní knihy“. Interaktivní strategie výstav současného umění
Gabriela Mičková -
Kybernetické umění 2. poloviny 20. století. Přínos Jasii Reichardtové pro umění nových médií
Hana Bělohradská -
K otázce kódu jako umění. Od typewriter art po ASCII art a softwarové umění
Simona Kubiczková -
Poznámky k reprezentaci lidského těla ve vědě a v umění se zaměřením na umění nových médií
Tereza Málková -
Inteligentní umění - možnosti uplatnění poznatků disciplíny umělá inteligence v teorii a praxi novomediálního umění
Radek Návrat -
Počítačové modelování planetární soustavy ve virtuální realitě
Viky Kurečků