Virtuální realita a její využití ve volném umění – MgA. František PECHÁČEK
MgA. František PECHÁČEK
Doctoral thesis
Virtuální realita a její využití ve volném umění
Virtual reality and its use in art
Abstract:
Práce se v teoretické části zabývá vývojem virtuální reality ve vztahu k divadelnímu prostředí, zejména z pohledu imerzivnosti. V praktické pak pojednává o autorově realizaci nonverbálního představení Robot Radius, které proběhlo v rámci prezentace ČR na Expo v roce 2021 v Dubaji.Abstract:
The theoretical part of the thesis deals with the development of virtual reality in relation to the theatrical environment, particularly from the perspective of immersion. The practical part discusses the author's realization of the non-verbal performance "Robot Radius," which was presented as part of the Czech Republic's exhibition at Expo 2021 in Dubai.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 7. 2024
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: doc. Mgr.A. Pavel Mrkus
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PECHÁČEK, František. \textit{Virtuální realita a její využití ve volném umění}. Online. Doctoral theses, Dissertations. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Art and Design. 2024. Available from: https://theses.cz/id/26q5gc/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
PECHÁČEK, František. Virtuální realita a její využití ve volném umění. Ústí nad Labem, 2024. disertační práce (Ph.D.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta umění a designu
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta umění a designuJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of Art and DesignDoctoral programme / field:
Fine Art / Visual Communication
Theses on a related topic
-
Interaktivní časová osa dějin umění.
Daniel Korbel -
Propagace současného umění v době COVIDu - analýza online aktivit Centra současného umění DOX
Daria Dymova -
"Návštěvní knihy“. Interaktivní strategie výstav současného umění
Gabriela Mičková -
Kybernetické umění 2. poloviny 20. století. Přínos Jasii Reichardtové pro umění nových médií
Hana Bělohradská -
K otázce kódu jako umění. Od typewriter art po ASCII art a softwarové umění
Simona Kubiczková -
Poznámky k reprezentaci lidského těla ve vědě a v umění se zaměřením na umění nových médií
Tereza Málková -
Inteligentní umění - možnosti uplatnění poznatků disciplíny umělá inteligence v teorii a praxi novomediálního umění
Radek Návrat -
Počítačové modelování planetární soustavy ve virtuální realitě
Viky Kurečků