Předpoklady dobré spolupráce školního psychologa s pedagogy – Mgr. Zuzana MÜLLEROVÁ
Mgr. Zuzana MÜLLEROVÁ
Doctoral thesis
Předpoklady dobré spolupráce školního psychologa s pedagogy
Cooperation between school psychologists and teachers
Anotácia:
Cílem této disertační práce je popsat proměnné a mechanismy, které ovlivňují vztah a spolupráci školních psychologů s učiteli, a jak se tato spolupráce utváří. Poskytuje také doporučení do praxe. Využili jsme kvalitativní metodologický design. Sběr dat byl veden formou polostrukturovaných rozhovorů s 8 učiteli, 10 školními psychology a formou analýzy dokumentů 14 diplomových prací. Analýza byla provedena …viacAbstract:
The aim of the dissertation thesis is to describe the variables and mechanisms that influence the relationship and cooperation between school psychologists and teachers and how this cooperation is formed. It provides practical recommendations based on the results too. We used a qualitative methodological design with data collection conducted in the form of semi-structured interviews with 8 teachers …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 3. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: prof. PhDr. Panajotis Cakirpaloglu, DrSc., prof. PhDr. Panajotis Cakirpaloglu, DrSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MÜLLEROVÁ, Zuzana. Předpoklady dobré spolupráce školního psychologa s pedagogy. Olomouc, 2024. disertační práce (Ph.D.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of ArtsDoctoral programme / odbor:
Psychology / Pedagogical Psychology
Práce na příbuzné téma
-
Pozice školního psychologa ve vztahových rámcích školy – z pohledu školního psychologa a učitele
Michaela Majdyšová -
Spolupráce školního speciálního pedagoga a školního psychologa v rámci školního poradenského pracoviště
Gabriela SKULINOVÁ -
Aspekty spolupráce třídního učitele a školního psychologa na střední škole.
Václav SCHAFER -
Limity práce začínajícího školního psychologa
Klára ŠIMKOVÁ -
Vnímání role školního psychologa pedagogickými pracovníky
Martina Kultová -
Pohled pedagogů s různou délkou praxe na výchovu a vzdělávání žáka s Apergerovým syndromem
Erika Zikmundová -
Role speciálního pedagoga v systému zacházení s odsouzenými
Sára Veselská -
Metodika 3A při analýze spolupráce ve výuce čtení a psaní ve 2. ročníku ZŠ
Klára Zatloukalová
Názov
Vložil
Vložené
Práva
Složky
Soubory
MARKLOVÁ, E.
29. 3. 2024