René MARYNČÁK

Bakalářská práce

Behaviorální marketing v prostředí internetu

Behavioral marketing in Internet environment
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá aplikací technik behaviorálního marketingu v prostředí Internetu. V úvodu se práce zabývá historii behaviorálního marketingu a jeho současným stavem. V další části se věnuji technikám získávání dat a popisem nástrojů pro realizaci reklamních kampaní. Následující část práce se již věnuje aplikaci technik behaviorálního marketingu a konkrétním typům kampaní, které lze vztáhnout …více
Abstract:
The bachelor´s thesis deals with the topic of application of behavioral marketing techniques on the Internet. Introduction of the thesis deals with the history of behavioral marketing and its current state. The next part is devoted to the techniques and data mining tools for describing the implementation of advertising campaigns. The following part of the thesis is dedicated to the application of behavioral …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2014
Zveřejnit od: 23. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: RNDr. Rostislav Miarka, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

MARYNČÁK, René. Behaviorální marketing v prostředí internetu. Ostrava, 2014. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Přírodovědecká fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 23.4.2014

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 23. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Přírodovědecká fakulta

OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ

Přírodovědecká fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Aplikovaná informatika