Behaviorální marketing v prostředí internetu – René MARYNČÁK
René MARYNČÁK
Bakalářská práce
Behaviorální marketing v prostředí internetu
Behavioral marketing in Internet environment
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá aplikací technik behaviorálního marketingu v prostředí Internetu. V úvodu se práce zabývá historii behaviorálního marketingu a jeho současným stavem. V další části se věnuji technikám získávání dat a popisem nástrojů pro realizaci reklamních kampaní. Následující část práce se již věnuje aplikaci technik behaviorálního marketingu a konkrétním typům kampaní, které lze vztáhnout …víceAbstract:
The bachelor´s thesis deals with the topic of application of behavioral marketing techniques on the Internet. Introduction of the thesis deals with the history of behavioral marketing and its current state. The next part is devoted to the techniques and data mining tools for describing the implementation of advertising campaigns. The following part of the thesis is dedicated to the application of behavioral …víceKlíčová slova
behaviorální marketing cílení reklama cookie web beacon google facebook ochrana soukromí PHP MySQL
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2014
Zveřejnit od: 23. 4. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: RNDr. Rostislav Miarka, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MARYNČÁK, René. Behaviorální marketing v prostředí internetu. Ostrava, 2014. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Přírodovědecká fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 23.4.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 23. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Přírodovědecká fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Přírodovědecká fakultaBakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Aplikovaná informatika
Práce na příbuzné téma
-
Behaviorální marketing na internetu
Hana Přikrylová -
Cookie soubory jako základ online marketingu a jejich úskalí
Dagmar Götz -
Srovnání PHP a JSP technologií
Tomáš Bartošek -
Implementace CMS na PHP frameworku Symfony
Jiří Barouš -
Tvorba webových aplikací v jazycích Python a PHP
Jaroslav Tesař -
Asynchronní programování v PHP
Adam Petříček -
Automatizované testování webových aplikací psaných v PHP
Radek Meduna -
Převod PHP aplikace na projekt ve frameworku Laravel
Petr Nosek