René MARYNČÁK

Bachelor's thesis

Behaviorální marketing v prostředí internetu

Behavioral marketing in Internet environment
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá aplikací technik behaviorálního marketingu v prostředí Internetu. V úvodu se práce zabývá historii behaviorálního marketingu a jeho současným stavem. V další části se věnuji technikám získávání dat a popisem nástrojů pro realizaci reklamních kampaní. Následující část práce se již věnuje aplikaci technik behaviorálního marketingu a konkrétním typům kampaní, které lze vztáhnout …more
Abstract:
The bachelor´s thesis deals with the topic of application of behavioral marketing techniques on the Internet. Introduction of the thesis deals with the history of behavioral marketing and its current state. The next part is devoted to the techniques and data mining tools for describing the implementation of advertising campaigns. The following part of the thesis is dedicated to the application of behavioral …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 4. 2014
Accessible from:: 23. 4. 2014

Thesis defence

  • Supervisor: RNDr. Rostislav Miarka, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

MARYNČÁK, René. Behaviorální marketing v prostředí internetu. Ostrava, 2014. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Přírodovědecká fakulta

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 23.4.2014

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 23. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Přírodovědecká fakulta

University of Ostrava

Faculty of Science

Bachelor programme / field:
Applied Information Science / Applied Information Science