Marketingová strategie startupu Dogsie.cz – Zuzana Toufarová
Zuzana Toufarová
Bakalářská práce
Marketingová strategie startupu Dogsie.cz
Marketing strategy of the startup company Dogsie.cz
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá marketingovou strategií a komunikací startupu Dogsie. Startup funguje pouze jako internetový obchod, a to zejména v České republice. Cílem bakalářské práce je nejen popis základních pojmů z odvětví startupů, ale zároveň i analýza marketingové strategie a možností, které začínající startup má. V teoretické části bakalářské práce se budu zabývat pojmy z odvětví marketingové …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the marketing strategy of the startup company Dogsie.The startup works only as an e-shop, and it is possible to order from Dogsie outside of the Czech Republic as well. The main goal of my bachelor thesis is to present the main topics from the field of startups but also to analyze the marketing strategy and describe options that startup company has. In the theoretical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2022
- Vedoucí: Ing. David Štěpán
- Oponent: Petr Václavek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Bakalářský studijní program / specializace:
Kreativní marketing a komunikace / Kreativní marketing a komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Business plan and strategy for a Marketplace E-Business startup company
CEM UYSAL -
MARKETING STRATEGY FOR THE LAUNCH OF A NEW PRODUCT IN THE CZECH MARKET FOR A STARTUP COMPANY
Darshan Nicolas Teji Singh Mejia -
Formulácia marketingovej stratégie pre startup
Peter Zaoral -
Branding – its history and a new challenges (history of branding and its challenges in 21st century)
Michal Pribylinec
Název
Vložil
Vloženo
Práva