Zuzana Toufarová
Bachelor's thesis
Marketingová strategie startupu Dogsie.cz
Marketing strategy of the startup company Dogsie.cz
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá marketingovou strategií a komunikací startupu Dogsie. Startup funguje pouze jako internetový obchod, a to zejména v České republice. Cílem bakalářské práce je nejen popis základních pojmů z odvětví startupů, ale zároveň i analýza marketingové strategie a možností, které začínající startup má. V teoretické části bakalářské práce se budu zabývat pojmy z odvětví marketingové …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with the marketing strategy of the startup company Dogsie.The startup works only as an e-shop, and it is possible to order from Dogsie outside of the Czech Republic as well. The main goal of my bachelor thesis is to present the main topics from the field of startups but also to analyze the marketing strategy and describe options that startup company has. In the theoretical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2022
Thesis defence
- Date of defence: 17. 6. 2022
- Supervisor: Ing. David Štěpán
- Reader: Petr Václavek
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
TOUFAROVÁ, Zuzana. \textit{Marketingová strategie startupu Dogsie.cz}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., University of Creative Communication. 2022. Available from: https://theses.cz/id/26z1mx/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
University of Creative CommunicationBachelor programme / specializace:
Creative Marketing and Communication / Creative Marketing and Communication
Theses on a related topic
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Business plan and strategy for a Marketplace E-Business startup company
CEM UYSAL -
MARKETING STRATEGY FOR THE LAUNCH OF A NEW PRODUCT IN THE CZECH MARKET FOR A STARTUP COMPANY
Darshan Nicolas Teji Singh Mejia -
Formulácia marketingovej stratégie pre startup
Peter Zaoral -
Branding – its history and a new challenges (history of branding and its challenges in 21st century)
Michal Pribylinec
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights
Theses 26z1mx 26z1mx/2
22/4/2022