Reklama na sociálních sítích – Bc. Kateřina Frycová
Bc. Kateřina Frycová
Bakalářská práce
Reklama na sociálních sítích
Advertising on social networks
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou reklamy na sociálních sítích. Má za cíl představit a ukázat reklamy na nejznámějších z nich. Dále posoudit vnímání a ovlivnění uživatelů pomocí těchto reklam. Výstupem marketingového výzkumu bude zjištění, jak jsou tyto reklamy uživateli sociálních sítí vnímány a nakolik ovlivňují jejich nákupní chování.Abstract:
The bachelor's thesis deals with the issue of advertising on social networks. It aims to introduce and show ads on the most famous of them. Further assess the perception and influence of users through these ads. The output of marketing research will be to find out how these ads are perceived by users of social networks and to what extent they influence their shopping behavior.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 7. 2021
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/rdk5b/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 9. 2021
- Vedoucí: Ing. Zuzana Boháčová
- Oponent: doc. JUDr. Ing. Jana Majerová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS vysoká škola, a.s.
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová