Bc. David KOČÁR

Master's thesis

Nová kabelová televize TOP TV - uvedení na trh

THE NEW CABEL TELEVISION TOP TV LAUNCHING ON THE CZECH MARKET
Abstract:
Tato diplomová práce má za cíl připomenout na půdě reklamy aspekty lidského vnímání, médií a TV designu, analyzovat stávající i budoucí situaci tuzemského televizního trhu, ale i teleshopping, a z těch pak vyvodit nosné myšlenky tolik důležité pro uvedení nového a specifického komerčního audiovizuálního produktu, jakým je TOP TV, na český trh.
Abstract:
There is a project goal of this diploma thesis. In the field of advertising remind some aspects of human perception, media and TV design, analyse the current and future situation of the TV broadcast and teleshopping as well and from all of these points of view educe the basic ideas so much important to launch the new and specific commercial audiovisual product, such the TOP TV is, on the czech market …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 5. 2005
Accessible from:: 6. 5. 2005
Identifier: 952

Thesis defence

  • Date of defence: 25. 5. 2005

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

KOČÁR, David. Nová kabelová televize TOP TV - uvedení na trh. Zlín, 2005. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 06. 05. 2005

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 6. 5. 2005 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.