Čtenářská gramotnost v předškolním vzdělávání se zaměřením na rizika poruch čtení a psaní u dětí v posledním ročníku mateřské školy. – Alexandra BERKYOVÁ
Alexandra BERKYOVÁ
Bachelor's thesis
Čtenářská gramotnost v předškolním vzdělávání se zaměřením na rizika poruch čtení a psaní u dětí v posledním ročníku mateřské školy.
Reader´s literacy in a pre-school education with a focus on the risks disorders of reading and writing of children in the last year of kindergarten
Abstract:
Bakalá ská práce nese název Čtenářská gramotnost v předškolním vzdělávání se zaměřením na rizika poruch čtení a psaní u dětí v posledním ročníku mateřské školy. Práce se skládá ze dvou částí, teoretické a praktické. Teoretická část je zaměřena na charakteristiku předškolního vzdělávání, na dítě předškolního věku, na charakteristické činnosti v předškolním věku, vymezuje pojem čtenářská gramotnost, …moreAbstract:
This bachelor thesis is called Reading literacy in preschool education with focus on risks of reading and writing disabilities affecting children in the last year of nursery school. The thesis consists of two parts, theoretical and practical. The theoretical part is focused on a characteristic of preschool education, on a child of preschool age, on typical activities of preschool age, defines the term …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 10. 2013
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: doc. PhDr. Renata Šikulová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BERKYOVÁ, Alexandra. \textit{Čtenářská gramotnost v předškolním vzdělávání se zaměřením na rizika poruch čtení a psaní u dětí v posledním ročníku mateřské školy.}. Online. Bachelor's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Education. 2013. Available from: https://theses.cz/id/27g4lq/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
BERKYOVÁ, Alexandra. Čtenářská gramotnost v předškolním vzdělávání se zaměřením na rizika poruch čtení a psaní u dětí v posledním ročníku mateřské školy.. Ústí nad Labem, 2013. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Specialization in Education / Teaching in Pre-schools
Theses on a related topic
-
Školní zralost dětí se sluchovým postižením
Adéla Ďásková -
Školní zralost a připravenost
Veronika Bartůňková -
Tvořivé myšlení a školní zralost
Jana ZERONIKOVÁ -
Školní připravenost a zralost u dětí s vývojovou dysfázií
Eliška ŠVIHLOVÁ -
Odklad povinné školní docházky a školní zralost
Veronika MADEJOVÁ -
Porovnání testu Motorické výkonové série od Vienna Test Systému s ostatními testy jemné motoriky
Roman HOLÍK -
Adaptace Škály testové úzkosti pro děti (Children's Test Anxiety Scale) do češtiny.
Michal KLUSOŇ -
Stanovení obtížnosti motorického testu - IOWA-BRACE test u dětí staršího školního věku.
Barbora DOLEŽÁLKOVÁ