Řízení značky a komunikační strategie v praxi rodinného podnikání společnosti IKEA – Ing. Maryna Denchenko
Ing. Maryna Denchenko
Diplomová práce
Řízení značky a komunikační strategie v praxi rodinného podnikání společnosti IKEA
Brand management and communication strategies in the practice of family business of IKEA
Anotace:
V práci byly prozkoumány nejdůležitější aspekty využití komunikační strategie jako dopadu na spotřebitele. Hlavním cílem diplomové práce je stanovit významnost komunikační strategii a přístup ke správě značky společnosti pro dosažení jejích cílů a dosáhnutí vysoké úrovně informovanosti spotřebitelů o podniku. Teoretická část je věnována vymezení pojmu „rodinné podnikání“, principům jeho práce, typům …víceAbstract:
The work explored the most important aspects of using a communication strategy as an impact on consumers. The main aim of this thesis is to determine the importance of communication strategy and approach to corporate brand management to achieve its goals and achieve a high level of consumer awareness of the company. The theoretical part is devoted to the definition of the term "family business", the …víceKlíčová slova
Rodinný podnik značka komunikační strategie komunikační mix reklama nástroje komunikační strategie sponzoring public relations osobní prodej loajalita Family business brand communication strategy communication mix advertising tools of the communication strategy sponsorship personal selling loyalty
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 7. 2019
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ginqs/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 8. 2019
- Vedoucí: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
- Oponent: Ing. Andrea Tomášková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
The Project of Innovation of Supportive Tools of the Technology Innovation Center in Zlin in the Field of Startups
Mehmet Berk Özyürek -
Evaluation of the Reliability of the Company and Suggestion of the Optimal Way of Financing justification in the companyGazprom in Comparison with Chevron Corporation
Ellina Filimontseva -
Digital communication strategy
Jannatul Naim Nipa -
Digital Marketing Tools of Product Communication Strategy
Maksim Igoshin -
Marketing and communication strategy of the Zlin Film Festival
Natálie Škrabalová -
A Marketing Communication Strategy for a High-end English Educator in Czechia
Carmen Jana Maria English -
Proposal for a Marketing and Communication Strategy for Selected Company
Vendula Němečková -
Communication Strategy of Nike in the Footwear Segment
Julien Dome