Ing. Maryna Denchenko

Master's thesis

Řízení značky a komunikační strategie v praxi rodinného podnikání společnosti IKEA

Brand management and communication strategies in the practice of family business of IKEA
Abstract:
V práci byly prozkoumány nejdůležitější aspekty využití komunikační strategie jako dopadu na spotřebitele. Hlavním cílem diplomové práce je stanovit významnost komunikační strategii a přístup ke správě značky společnosti pro dosažení jejích cílů a dosáhnutí vysoké úrovně informovanosti spotřebitelů o podniku. Teoretická část je věnována vymezení pojmu „rodinné podnikání“, principům jeho práce, typům …more
Abstract:
The work explored the most important aspects of using a communication strategy as an impact on consumers. The main aim of this thesis is to determine the importance of communication strategy and approach to corporate brand management to achieve its goals and achieve a high level of consumer awareness of the company. The theoretical part is devoted to the definition of the term "family business", the …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 7. 2019

Thesis defence

  • Date of defence: 22. 8. 2019
  • Supervisor: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
  • Reader: Ing. Andrea Tomášková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní