Projekt marketingového plánu firmy GASOTECH, s.r.o. – Bc. Milan Hanzalík
Bc. Milan Hanzalík
Master's thesis
Projekt marketingového plánu firmy GASOTECH, s.r.o.
The Project of a Marketing Plan for the GASOTECH, s.r.o.
Abstract:
Hlavným cieľom diplomovej práce je navrhnúť projekt marketingového plánu firmy GASOTECH, s.r.o. Práca je rozdelená na dve časti teoretickú a praktickú časť. Teoretická časť obsahuje základné poznatky týkajúce sa marketingového strategického plánovania a charakteristiku malého a stredného podnikania. V praktickej časti je spracovaná marketingová situačná analýza, ktorá popisuje súčasný stav firmy. Výsledky …moreAbstract:
The main goal of this thesis is to propose a project of a marketing plan for company GASOTECH, s.r.o. The thesis is split up to two parts theoretical and practical. The theoretical part includes the basic knowledge about marketing strategical planning and a characteristic of small and medium business. In the practical part there is discussed marketing situational analysis that describes the current …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2014
Accessible from:: 2. 5. 2014
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Hanzalík, Milan. Projekt marketingového plánu firmy GASOTECH, s.r.o.. Zlín, 2014. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 2.5.2014
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 2. 5. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Management and Marketing
Theses on a related topic
-
Marketingová situačná analýza vybranej banky
Peter Bogyi -
Marketingová situačná analýza vybraného podniku
Zdenka Lizúchová -
Analýza konkurencieschopnosti vybraného podniku
Koptáková Koptáková -
Analýza komunikační kampaně podniku
Martina Běčáková -
Analýza komunikační kampaně podniku
Monika Kavická -
Marketingová strategia vybraného podniku
Tomáš Kovačovič -
Marketingová stratégia riadenia hodnoty značky
Karolína Takáčová -
Marketingová komunikácia a marketingová stratégia v maďarskej banke
Zsolt Sándor