Custom Built Advertising for Foreign Language Schools and Freelance Native English Teachers in the Czech Republic – Darina VLACHOVÁ
Darina VLACHOVÁ
Bakalářská práce
Custom Built Advertising for Foreign Language Schools and Freelance Native English Teachers in the Czech Republic
Custom Built Advertising for Foreign Language Schools and Freelance Native English Teachers in the Czech Republic
Abstract:
This bachelor's thesis seeks to specify the advertising options, and techniques that freelance native speakers and language schools put to their use in the Czech Republic. The author will focus on the comprehensive analysis of the advertising text, which appear mainly on the Internet or as printed advertisements, and will also look at the inevitable culturally specific features which at relevance address …víceAbstract:
Bakalářská práce se snaží specifikovat reklamní možnosti a techniky, které rodilí mluvčí a cizí jazykové školy se zaměřením na angličtinu uplatňují pro své zviditelnění v České republice. Autorka se zaměřuje na všestrannou analýzu reklamního textu uveřejněného na webových stránkách daných subjektů a bude si všímat také uplatnění nezbytných kulturně specifických rysů, které při odpovídající kulturní …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2013
Zveřejnit od: 12. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Renata Tomášková, Dr.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VLACHOVÁ, Darina. \textit{Custom Built Advertising for Foreign Language Schools and Freelance Native English Teachers in the Czech Republic}. Online. Bakalářská práce. Ostrava: Ostravská univerzita, Filozofická fakulta. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/29a8h8/.
Jak správně citovat práci
VLACHOVÁ, Darina. Custom Built Advertising for Foreign Language Schools and Freelance Native English Teachers in the Czech Republic. Ostrava, 2013. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 12.4.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 12. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Filozofická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Angličtina ve sféře podnikání
Práce na příbuzné téma
-
Výuka rodilých mluvčích anglického jazyka na druhém stupni základních škol
Markéta Kočová -
Sociální reklama, reklama neziskových organizací v ČR
Markéta Kujelová -
Srovnávací reklama z pohledu práva nekalé soutěže se zaměřením na podmínky její přípustnosti
Nikolas Bihary -
Reklama jako obraz kultury
Alena Povolná -
Reklama na tabákové výrobky
Jáchym Patloka -
Reklama na umění, umění v reklamě
Pavlína Fiala -
Reklama na sociálních sítích
Kateřina Frycová -
Reklama na sociálních sítích zaměřená na děti
Kamila Bartoňová