Bc. Ladislav Olšák
Master's thesis
IT Marketing podle zásad Service Science
IT Marketing acording the rules of Service Science
Abstract:
Cílem práce je představení servisně dominantní logiky a souvisejících moderních marketingových metod využitelných k transformaci firmy z produktové orientace na servisní orientaci. Následně pomocí definovaných nástrojů vytvořit komplexní případovou studii zachycující postup transformace reálného podniku na servisní zaměření.Abstract:
The aim of this thesis is to introduce service dominant logic and modern internet marketing methods usable for the transformation of a company from a product orientated one to a service orientated one. In the practical part of the thesis the defined methods will be used to create a complex use case study that describes this transformation on a real world company.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 5. 2014
Identifier:
https://is.muni.cz/th/pwvpk/
Thesis defence
- Date of defence: 23. 6. 2014
- Supervisor: Ing. Leonard Walletzký, Ph.D.
- Reader: Mgr. et Mgr. František Fiala
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Fakulta informatikyMasaryk University
Faculty of InformaticsMaster programme / field:
Applied Informatics / Service Science, Management and Engineering
Theses on a related topic
-
Aplikace metod internetového marketingu a jejich vliv na návštěvnost webu HradecŽije.cz
Daniel Krásný -
Nové trendy v internetovém marketingu
David Jandečka -
Nové trendy v internetovém marketingu
Tomáš Hermach -
Nové metody v marketingové internetové komunikaci
Kateřina Mužíková -
Moderní metody online marketingu
Jakub Vejmola -
Využití metod data miningu v marketingu
Stanislav Mašek -
Možnosti využití internetového marketingu ve firmě Petr Masař
Petr Masař -
Analýza trhu přípravných kurzů na VŠ z pohledu internetového marketingu
Aleš Prágr