Marketingová analýza a strategie zámku Kačina – Michaela Pažúrová
Michaela Pažúrová
Master's thesis
Marketingová analýza a strategie zámku Kačina
Marketing analysis and strategy of Chateau Kačina
Abstract:
Diplomová práce se zaměřuje na marketing a strategii národní kulturní památky zámku Kačina. Cílem práce je na základě výzkumu návštěvníků identifikovat klíčové návštěvnické segmenty a vytvořit pro zámek Kačina relevantní marketingovou strategii. Úvodní část práce poskytuje náhled na teoretická východiska marketingu kulturních památek a na předpoklady tvorby marketingové strategie. V metodické části …moreAbstract:
The Master Thesis focuses primarily on marketing and related strategy of the National Cultural Monument Chateau Kačina. The goal of the thesis is to identify key visitor segments based on a survey conducted for purposes of the thesis, and to define the relevant marketing strategy of the Chateau Kačina. The initial part of the thesis contains theoretical overview of cultural marketing and focuses on …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 5. 2019
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/77548
Thesis defence
- Date of defence: 18. 6. 2019
- Supervisor: Markéta Dianová
- Reader: Jitka Černá
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/77548
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Arts Management
Theses on a related topic
-
International Direct Marketing of the selected company
Florian Kehrer -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Electronic Marketing in Small and Medium Business
Tugba Bozkurtová -
Strategická analýza organizace a její vliv na marketing organizace
Barbora Hondlová -
Analýza marketingové komunikace společností zaměřených na sportovní marketing a management
Nikola Mráčková -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Improving of the current space of chateau Jezdkovice and its surrounding
Soroush Atashak