Eva Hvizdová

Doctoral thesis

Typologie chování zákazníků na trhu cestvního ruchu

Typology of consumer behavior in the tourism market
Anotácia:
Poznanie spotrebiteľského správania na trhu cestovného ruchu môže byť považované za konkurenčnú výhodu. Spotrebiteľské správanie má charakter dynamickej povahy, to znamená s rastom potrieb a želaní a možnosťou na ich uspokojovanie sa mení kvantitatívne i kvalitatívne spotreba. Predmetom dizertačnej práce je analýza spotrebiteľského správania sa zákazníkov cestovného ruchu v podmienkach regiónu východného …viac
Abstract:
Typology of consumer behavior in the tourism market Knowledge of consumer behaviour in the tourism market can be considered a competitive advantage. Consumer behaviour has the character of a dynamic nature, i.e. that the growth in needs and desires and the possibility of satisfying them changes consumption both quantitatively and qualitatively. The content of the thesis is an analysis of consumer behaviour …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 9. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 12. 2013
  • Vedúci: Vojtěch Spáčil

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita Ostrava