Typologie chování zákazníků na trhu cestvního ruchu – Eva Hvizdová
Eva Hvizdová
Disertační práce
Typologie chování zákazníků na trhu cestvního ruchu
Typology of consumer behavior in the tourism market
Anotace:
Poznanie spotrebiteľského správania na trhu cestovného ruchu môže byť považované za konkurenčnú výhodu. Spotrebiteľské správanie má charakter dynamickej povahy, to znamená s rastom potrieb a želaní a možnosťou na ich uspokojovanie sa mení kvantitatívne i kvalitatívne spotreba. Predmetom dizertačnej práce je analýza spotrebiteľského správania sa zákazníkov cestovného ruchu v podmienkach regiónu východného …víceAbstract:
Typology of consumer behavior in the tourism market Knowledge of consumer behaviour in the tourism market can be considered a competitive advantage. Consumer behaviour has the character of a dynamic nature, i.e. that the growth in needs and desires and the possibility of satisfying them changes consumption both quantitatively and qualitatively. The content of the thesis is an analysis of consumer behaviour …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 9. 2013
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/101347
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 12. 2013
- Vedoucí: Vojtěch Spáčil
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaDoktorský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Influencer marketing ako dominantný nástroj online marketingovej komunikácie a jeho vplyv na spotrebiteľské správanie
Ester Turi Nagyová -
Psychologia v marketingu a jej vplyv na spotrebiteľské správanie
Martin Vozník -
Vplyv retro marketingu na spotrebiteľské správanie a jeho využitie na trhu potravín v Českej republike
Soňa Balážová -
Spotrebiteľské správanie na trhu s alternatívnou medicínou
Michaela Ďanovská -
Vplyv adolescentov na spotrebiteľské správanie rodiny
Katarína Kočišová -
Analýza vplyvu zeleného marketingu na správanie spotrebiteľov v reťazci rýchleho občerstvenia
Patrícia Hudecová -
Vývoj Influencer marketingu a jeho vplyv na spotrebiteľské chovanie
Alexander Adam -
Consumer behaviour in the market of beauty products
Eva Sukeníková