PPC pro maximalizaci zisku konkrétního internetového obchodu – Bc. Jan Martinovský
Bc. Jan Martinovský
Master's thesis
PPC pro maximalizaci zisku konkrétního internetového obchodu
PPC for profit maximization on specific online shop
Anotácia:
Diplomová práce se zaměřuje na maximalizaci zisku internetového obchodu XiaomiMarket.cz prostřednictvím PPC reklamních kampaní v systémech Seznam Sklik, Google Ads a na sociální síti Facebook. Práce se skládá z části teoretické a části praktické. V teoretické části jsou charakterizovány ekonomické pojmy související s trhem a tvorbou zisku. Následně je vysvětlena problematika internetového marketingu …viacAbstract:
This diploma thesis focuses on maximizing the profit of the online store XiaomiMarket.cz through PPC advertising campaigns such as Seznam Sklik, Google Ads and Facebook social networks. The thesis consists of a theoretical part and a practical part. In the theoretical part, economic terms related to the specific market and profit generation are characterized. Subsequently, the thesis dives deeper into …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 12. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Pavel Hrdlička, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / odbor:
Economics Policy and Administration / Business Administration
Práce na příbuzné téma
-
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Internetový marketing na YouTube - video marketing
Eduard Karapetyan -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Internetový marketing a PPC reklama ve vybrané firmě
Jakub Rákosník -
Internetový marketing v praxi
Erika Einšpieglová -
Internetový marketing vybraného subjektu
Tereza Gajanová -
Optimalizace webových stránek a internetový marketing
Martin Barták -
Internetový marketing a reklamní kampaň v kontextu herního průmyslu
Ondřej Hanuš
Názov
Vložil
Vložené
Práva