Education multiculturelle en cours de FLE – Bc. Martina Horáková
Bc. Martina Horáková
Diplomová práce
Education multiculturelle en cours de FLE
Multicultural approach in a French foreign language class
Abstract:
The diploma thesis deals with the application of multicultural education in a French foreign language class (FLE). The theoretical part presents the multicultural education in the secondary school programmes in the Czech Republic and France and bring a new concept of teaching culture in a French language class. The practical part includes a report from a teaching practice in Collège Diderot, a secondary …víceAbstract:
Diplomová práce se zabývá aplikací multikulturní výchovy ve výuce francouzštiny jako cizího jazyka (FLE). V teoretické části představuje multikulturní výchovu ve vzdělávacích programech v České republice a ve Francii a přináší nové pojetí kultury ve výuce francouzštiny obecně. Praktická část zahrnuje záznam ze stáže na základní škole Collège Diderot v Besançonu, kde je multikultruní výchova ve výuce …více
Jazyk práce: francouzština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/wn8u1/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2012
- Vedoucí: PhDr. Zdeňka Schejbalová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství francouzského jazyka a literatury pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Jídlo jako cesta k interkulturní výchově
Barbora Kučerová -
Multikulturalismus ve školní praxi
Barbora VIKTOROVÁ -
Multikulturalismus v českém vzdělávacím diskursu z hlediska Přístupu zaměřeného na člověka C. R. Rogerse
Tereza Pirklová -
Multikulturalismus a jeho přístupy k náboženství
Alžběta DVOŘÁKOVÁ -
Konceptualizace a aplikace multikulturní výchovy
Michaela Bazalová -
Multikulturní výchova na Středním odborném učilišti tradičních řemesel v Brně
Marie Poulíková -
L enseignement dans la classe de FLE fondé sur les idées du cognitivisme
Terezie Ručková -
Comparaison des manuels du FLE du point de vue des critères de l’approche actionnelle
Alexandra Cirjáková