Ing. Kristína Babíková, Ph.D.

Disertační práce

Podnikový marketing v mezinárodním talent managementu

Businees Marketing in International Talent Management
Anotace:
Význam lidí jako takových v organizacích narůstá a očekává se, že konkurence na trhu práce na straně poptávky v budoucnu poroste. Organizace tak hledají komplexní strategie pro lákání a udržování talentů. Talent management vznikl v reakci na situaci na trhu práce a implementace marketingových principů je považováno za primární odpověď na výzvy spojené s náborem a udržením zaměstnanců. Nicméně v současné …více
Abstract:
The importance of people in organisations has been rising, and competition on demand for labour is expected to accelerate in the future. Therefore, organisa-tions seek comprehensive strategies to attract and retain talent. The area of tal-ent management has emerged as a reaction to the labour market situation and the implementation of marketing principles are seen as a primal approach for responding …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 4. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 6. 2019
  • Vedoucí: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.
  • Oponent: doc. Ing. Pavla Staňková, Ph.D., doc. PaedDr. Dana Egerová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta