Language school English textbooks analyses – Bc. Ivana Beranová
Bc. Ivana Beranová
Master's thesis
Language school English textbooks analyses
Language school English textbooks analyses
Abstract:
Diplomová práce je rozdělena do dvou částí: teoretické a praktické. Teoretická část se pokusí na základě dostupné odborné literatury nalézt odpověď na otázky Co je to učebnice? Jakou má učebnice funkci a jaké obsahuje komponenty? Zmíním se také o tom, jak je učebnice využívána svými uživateli – učiteli a studenty. A představím některé metody uplatňované při hodnocení učebnice a kriteria vedoucí k výběru …moreAbstract:
Diploma Degree Thesis “Language school English textbooks analyses” is divided into two parts – theoretical and practical. The theoretical part, on the basis of available specialized literature, will try to answer What is a textbook?, what functions and components they have. I will mention how textbooks are used by their users – teachers and students. I will also introduce some of the methods applied …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2008
Identifier:
https://is.muni.cz/th/hu4jz/
Thesis defence
- Date of defence: 16. 6. 2008
- Supervisor: PhDr. Alena Dobrovolná, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teacher Training for Primary and Lower Secondary Schools / Lower Secondary School and Language School Teacher Training in English Language
Theses on a related topic
-
Evaluation of company’s reliabilities and suggestion of optimal way of Financing
Shyngys Bolatov -
Textbook evaluation from the perspective of developing listening skills in lower-secondary learners
Martina Hrdá -
Evaluating textbook activities developing writing
Dominika Šimková -
Textbook Evaluation from the Perspective of Developing Pronunciation in Primary Learners
Petr Divišovský -
Textbook Evaluation
Veronika Jurková -
Developing Writing Skills in Lower-secondary Learners: Textbook Evaluation
Denisa Zbudilová -
Začínající učitel na střední škole: Kdy se učitel začne cítit učitelem?
Jana Nevtípilová -
Učitel výchovy k občanství na 2. stupni ZŠ a nižším stupni gymnázia jako třídní učitel
Lucie LOSOVÁ