Projekt spotřebitelské soutěže ve společnosti FAMILY DAVO s.r.o. – Bc. Igor MACEČEK
Bc. Igor MACEČEK
Master's thesis
Projekt spotřebitelské soutěže ve společnosti FAMILY DAVO s.r.o.
Project of consumer competition in Family Davo, s. r. o.
Abstract:
Tato diplomová práce je rozdělena do dvou hlavních částí {--} teoretické a analytické. Sou-částí analytické části je projekt spotřebitelské soutěže. Teoretická část popisuje marketingovou komunikaci, která se skládá z reklamy, publicity, osobního prodeje, direkt marketingu a podpory prodeje, a analýzy vnitřního a vnějšího prostředí firmy. Jedná se o PEST analýzu, Porterovu analýzu pěti sil a SWOT analýzu …moreAbstract:
This dissertation is dividend into two main parts {--} theoretical and analytical. Competition for costumers is part of the analytical part. Theoretical part decribes marketing communication that consists of advertising, publicity, personal sale, direkt marketing and sales promotion, and of analyse sof internal and exter-nal environment. It concerns PEST analyse, Porter{\crq}s analyse of five forces …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 5. 2006
Identifier:
3678
Thesis defence
- Date of defence: 30. 5. 2006
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MACEČEK, Igor. \textit{Projekt spotřebitelské soutěže ve společnosti FAMILY DAVO s.r.o.}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2006. Available from: https://theses.cz/id/2bfixa/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
MACEČEK, Igor. Projekt spotřebitelské soutěže ve společnosti FAMILY DAVO s.r.o.. Zlín, 2006. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 06. 05. 2016
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / field:
Economics and management / Management and Marketing
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace vybrané společnosti
Eva Radostová -
Zhodnocení a optimalizace vybraných nástrojů online komunikace u zvolené společnosti
Vladimír Michael Šída -
Analýza stávající marketingové komunikace vybraného podniku
Kristýna Řondíková -
Návrh marketingové komunikace při uvádění nového produktu na trh
Šárka Kniežová -
Návrh účinné marketingové komunikace podniku v oblasti služeb
Martin Jasiak -
Návrh marketingové komunikace pro rodinný penzion Racek
Lucie Racková -
Analýza marketingové komunikace vybraného podniku
Nikola Kyllarová -
Analýza kladů a nedostatků bezpečnostního systému České republiky a návrhy na jeho zdokonalení
Jan Pácal