Bc. Igor MACEČEK

Master's thesis

Projekt spotřebitelské soutěže ve společnosti FAMILY DAVO s.r.o.

Project of consumer competition in Family Davo, s. r. o.
Abstract:
Tato diplomová práce je rozdělena do dvou hlavních částí {--} teoretické a analytické. Sou-částí analytické části je projekt spotřebitelské soutěže. Teoretická část popisuje marketingovou komunikaci, která se skládá z reklamy, publicity, osobního prodeje, direkt marketingu a podpory prodeje, a analýzy vnitřního a vnějšího prostředí firmy. Jedná se o PEST analýzu, Porterovu analýzu pěti sil a SWOT analýzu …more
Abstract:
This dissertation is dividend into two main parts {--} theoretical and analytical. Competition for costumers is part of the analytical part. Theoretical part decribes marketing communication that consists of advertising, publicity, personal sale, direkt marketing and sales promotion, and of analyse sof internal and exter-nal environment. It concerns PEST analyse, Porter{\crq}s analyse of five forces …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 5. 2006
Identifier: 3678

Thesis defence

  • Date of defence: 30. 5. 2006

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

MACEČEK, Igor. Projekt spotřebitelské soutěže ve společnosti FAMILY DAVO s.r.o.. Zlín, 2006. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 06. 05. 2016

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.