Bc. Igor MACEČEK

Master's thesis

Projekt spotřebitelské soutěže ve společnosti FAMILY DAVO s.r.o.

Project of consumer competition in Family Davo, s. r. o.
Anotácia:
Tato diplomová práce je rozdělena do dvou hlavních částí {--} teoretické a analytické. Sou-částí analytické části je projekt spotřebitelské soutěže. Teoretická část popisuje marketingovou komunikaci, která se skládá z reklamy, publicity, osobního prodeje, direkt marketingu a podpory prodeje, a analýzy vnitřního a vnějšího prostředí firmy. Jedná se o PEST analýzu, Porterovu analýzu pěti sil a SWOT analýzu …viac
Abstract:
This dissertation is dividend into two main parts {--} theoretical and analytical. Competition for costumers is part of the analytical part. Theoretical part decribes marketing communication that consists of advertising, publicity, personal sale, direkt marketing and sales promotion, and of analyse sof internal and exter-nal environment. It concerns PEST analyse, Porter{\crq}s analyse of five forces …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2006
Identifikátor: 3678

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 5. 2006
  • Vedúci: Ing. Ilona Vlčková

Citační záznam

Jak správně citovat práci

MACEČEK, Igor. Projekt spotřebitelské soutěže ve společnosti FAMILY DAVO s.r.o.. Zlín, 2006. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 06. 05. 2016

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.