Copywriting na sociální síti Instagram – Dominika Čompová, DiS.
Dominika Čompová, DiS.
Bakalářská práce
Copywriting na sociální síti Instagram
Copywriting on the Instagram social network
Anotace:
Internet je nejdůležitějším komunikačním médiem současnosti. Jedním z nejpoužívanějších prvků internetu jsou sociální sítě, které sdružují miliony uživatelů z celého světa a umožňují jim sdílet mezi sebou text, fotografie a jiný multimediální obsah. Sociální sítě jsou díky své vysoké vytíženosti populární mezi značkami či osobnostmi, které se na nich s pomocí reklam nabízejí uživatelům své produkty …víceAbstract:
The internet is today's most important means of communication. One of the internet's most used features are social networks which connect millions of users online and allow them to share text, photos and other multimedia. Thanks to their high traffic, social networks are popular among brands and personas who use them to advertise their products or services. The advertisement can only achieve its desired …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2024
- Vedoucí: MgA. Daniel Kubec
- Oponent: Tomáš Roreček, Mgr.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Bakalářský studijní program / specializace:
Literární tvorba / Komerční psaní v médiích
Práce na příbuzné téma
-
AI a sociální sítě – škobrtnutí nebo prokletí liberální demokracie?
Tomáš Knoll -
Využití AI k tvorbě obsahu na sociální sítě výrobní společnosti
Martin Dvořák -
AI generativní umění v pojetí Maria Klingemanna
Kateřina Lánská -
Využití video generativní AI pro motion graphics
Nikola Dvořáková -
Sociální reklama, reklama neziskových organizací v ČR
Markéta Kujelová -
Srovnávací reklama z pohledu práva nekalé soutěže se zaměřením na podmínky její přípustnosti
Nikolas Bihary -
Reklama jako obraz kultury
Alena Povolná -
Reklama na tabákové výrobky
Jáchym Patloka
Název
Vložil
Vloženo
Práva