Označování zboží a služeb a nekalá soutěž – MUDr. Petra Lerchová
MUDr. Petra Lerchová
Diplomová práce
Označování zboží a služeb a nekalá soutěž
Marking of Goods and Services and Unfair Competition
Anotace:
Tato diplomová práce na téma „Označování zboží a služeb a nekalá soutěž“ pojednává o právech na označení. Zabývá se definicí základních pojmů soutěžního práva a především práva nekalé soutěže, konkrétně skutkové podstaty klamavého označení zboží a služeb. Srovnává tuto soukromoprávní úpravu s úpravou veřejnoprávní, a to se známkovým zákonem a zákonem o ochraně označení původu a zeměpisných označení …víceAbstract:
The topic of this thesis is „Marking of goods and services and the unfair competition“ and concerned the rights to mark. It mentioned the definition of basic terms of competition law and, mainly, the law of unfair competition, concretely, the states of facts of misleading marking of goods and products. It compares the private regulation with the public one, mainly the business code with the Law of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 11. 2010
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/gsnjj/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 1. 2011
- Vedoucí: JUDr. Eva Večerková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Právnická fakultaMasarykova univerzita
Právnická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Právo a právní věda / Právo
Práce na příbuzné téma
-
Sociální a ekonomické aspekty rodinného podnikání a jejich přínos pro region
Elizaveta Potekhina -
Finanční analýza maloobchodní nabídky zboží a služeb ve venkovském prostoru.
Brigita Králová -
Obchod zbožím a službami mezi Velkou Británií a Evropskou unií po jejím vystoupení
Šárka Hebersteinová -
Finanční analýza maloobchodní nabídky zboží a služeb ve venkovském prostoru
Martina Souhradová -
Nekalosoutěžní praktiky podle generální klauzule
Kateřina Krejčí -
Nekalosoutěžní praktiky podle generální klauzule nekalé soutěže
Petra Nedvědová -
Právní rozbor generální klauzule nekalé soutěže (po novelizaci)
Jiří Hölbling -
Reklama a její nekalosoutěžní dopady včetně subsidiárního významu generální klauzule
Roman Světnický