Bc. Lucie ŠAFRATOVÁ

Diplomová práce

Postavení a srovnání vzdělávací oblasti geografie v českém gymnaziálním a ekvivalentním norském vzdělávání.

Position and comparison of the Geography syllabus in the Czech grammar school and equivalent Norwegian education.
Anotace:
Cílem této práce je zhodnocení a srovnání vzdělávací oblasti geografie na českých gymnáziích a norských videregaaende skole, školách srovnatelné úrovně; postihnutí podstatných rozdílů v obsahové, funkční i praktické stránce a navrhnutí možných implementací prvků z norského do českého vzdělávání. Práce obsahuje charakteristiku kontextů obou vzdělávacích soustav, podrobnou analýzu dokumentů závazných …více
Abstract:
The aim of this thesis is assessment and comparison of the Geography syllabus in the Czech grammar schools and Norwegian videregaaende skole, schools of comparable level; capturing the fundamental differences in content, functional and practical aspects and suggestion of possible element implementations from the Norwegian to the Czech education. The thesis contains characteristics of the both educational …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 6. 2014
Zveřejnit od: 19. 6. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 8. 2014
  • Vedoucí: Mgr. Tomáš Matlenga

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ŠAFRATOVÁ, Lucie. Postavení a srovnání vzdělávací oblasti geografie v českém gymnaziálním a ekvivalentním norském vzdělávání.. Ostrava, 2014. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Přírodovědecká fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 19.6.2014

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 19. 6. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Přírodovědecká fakulta