Analýza neúspěšných influencer marketing kampaní – Ismar Begič
Ismar Begič
Diplomová práce
Analýza neúspěšných influencer marketing kampaní
Analysis of an unsuccessful influencer’s marketing campaigns
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá a hledá společné body pro neúspěšné influencer marketing kampaně. Influencer marketing je oborem, který neustále nabírá na popularitě. Mnoho firem jej využívá nebo do svých aktivit plánuje zařadit a jejich cílem, ať už z krátkodobého či dlouhodobého hlediska, je prakticky vždy zisk. Je tedy pro firmy nesmírně důležité se vyvarovat chyb, které je mohou stát velké množství …víceAbstract:
This dissertation examined and looked for trends on failed influencer’s marketing campaigns. Influencer marketing is a field that is continuously gaining popularity where many companies are incorporating marketing tactics into their goals to help long term growth and profit. Therefore, it is extremely important for companies to avoid making mistakes that can cost them a great deal of money. The aim …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 12. 2022
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/88327
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 1. 2023
- Vedoucí: Oldřich Vávra
- Oponent: Jiří Kotáb
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/88327
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Management
Práce na příbuzné téma
-
Analýza rizik influencer marketingu
Adriána Friedlová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran -
Influencer marketing a jeho využití v destinačním managementu.
Lenka Jungová -
Influencer marketing
Tereza Hyšková -
Efficient use of social networks for marketing campaigns – the case of a maritime transport company
Juraj Hostak -
Social Networks and its Marketing Potential for small and medium Enterprises
Alina Kovalenko -
Analysis of the efficiency of social media for the marketing campaign in a company
Valeriia Malakhovskaia