Ismar Begič

Diplomová práce

Analýza neúspěšných influencer marketing kampaní

Analysis of an unsuccessful influencer’s marketing campaigns
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá a hledá společné body pro neúspěšné influencer marketing kampaně. Influencer marketing je oborem, který neustále nabírá na popularitě. Mnoho firem jej využívá nebo do svých aktivit plánuje zařadit a jejich cílem, ať už z krátkodobého či dlouhodobého hlediska, je prakticky vždy zisk. Je tedy pro firmy nesmírně důležité se vyvarovat chyb, které je mohou stát velké množství …více
Abstract:
This dissertation examined and looked for trends on failed influencer’s marketing campaigns. Influencer marketing is a field that is continuously gaining popularity where many companies are incorporating marketing tactics into their goals to help long term growth and profit. Therefore, it is extremely important for companies to avoid making mistakes that can cost them a great deal of money. The aim …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 12. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 1. 2023
  • Vedoucí: Oldřich Vávra
  • Oponent: Jiří Kotáb

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/88327