Porucha pravopisu u žáků mladšího školního věku – Veronika TOBOLOVÁ
Veronika TOBOLOVÁ
Diplomová práce
Porucha pravopisu u žáků mladšího školního věku
Spelling Disorder In Young School - Age Children
Anotace:
Diplomová práce se zabývá poruchou pravopisu u žáků mladšího školního věku. Teoretická část je rozdělena do tří kapitol. První kapitola práce pojednává o grafomotorice, její historii, přípravu a výuku psaní. Druhá kapitola se orientuje na specifické poruchy učení, objasnění pojmu dysortografie, její vznik, projevy, diagnostiku, důležitost předškolní přípravy, co prožívá dítě s dysortografií a individuální …víceAbstract:
The thesis deals with an ortography disorder with pupils of primary-school age. The theoretic part is divided into three chapters. The first chapter concerns grafomotorics, its history, preparation and teaching of writing. The second chapter focuses on specific learning disorders, the clarification of the term of dysorthography, its beginning, manifestations, the diagnostics, the importance of pre …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Mgr. Kateřina Vitásková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
TOBOLOVÁ, Veronika. Porucha pravopisu u žáků mladšího školního věku. Olomouc, 2017. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Učitelství pro 1. stupeň základních škol a speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Speciálně pedagogické postupy ve výtvarné výchově při vzdělávání žáka s poruchou autistického spektra ve 3. ročníku základní školy
Kamila WEDLOVÁ -
Speciálně pedagogické postupy při osvojování kompetencí žáka s poruchou autistického spektra v oblasti Člověk a jeho svět 2. ročníku základní školy
Jana PAVLICOVÁ -
Speciálně pedagogické postupy při osvojování kompetencí žáka s poruchou autistického spektra v oblasti Člověk a jeho svět 2. ročníku základní školy
Jana PAVLICOVÁ -
Postupy edukace žáků s lehkou mentální retardací v rámci integrace v běžné základní škole.
Martina NUSLAUEROVÁ -
Význam speciálně pedagogické podpory u dětí se zrakovým znevýhodněním z pohledu speciálních pedagogů, pedagogů mateřské školy a rodičů
Radka Janošková -
Pohled žáků 2. stupně základních škol na postupy uplatňování autority ze strany pedagogických pracovníků
Jaroslav DANĚK -
Dítě s poruchou binokulárního vidění v procesu speciálně pedagogické péče
Lucie Koutná -
Specifické poruchy učení u dospělých lidí
Sára Pospíšilová
Název
Vložil
Vloženo
Práva