Bc. Ekaterina Davydova
Bachelor's thesis
Analýza trhu firmy
Company market analysis
Anotácia:
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu trhu restaurace rychlého občerstvení SUBWAY v ulici Jindřišská v Praze 1. Cílem bakalářské práce je provést analýzu trhu firmy a na základě získaných poznatků vypracovat soubor doporučení pro management firmy. Pro analýzu trhu firmy byly použity takové metody sběru dat, jako desk research a field research.Abstract:
The bachelor’s dissertation is focused on the analysis of the SUBWAY fast food restaurant market in Jindřišská street in Prague 1. The aim of the bachelor‘s dissertation is to analyze the market of the company and to draw up a set of recommendations for the management of the company based on the acquired knowledges. Data collection methods such as desk research and field research have been used to …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 6. 2018
Identifikátor:
https://is.vsh.cz/th/fm669/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 9. 2018
- Vedúci: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Lenka Turnerová, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Bachelor programme / odbor:
Gastronomy, Hotel Management and Tourism / Hospitality Management (Study in Czech)
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový mix vybraného podniku
Natálie Michaliková -
Marketingový mix vybrané společnosti
Petr Vavřík -
Marketingový mix vybrané společnosti
Krutílková Krutílková -
Marketingový mix vybrané společnosti
Kateřina Pavlicová -
Marketingový mix velkého podniku
Adam Kopřiva -
Marketingový mix malého a středního podniku
Zuzana Šestáková -
Marketingový mix začínajícího podniku
Martin Kahaja -
Marketingový mix vybrané firmy
Tomáš Fabián