Kreativita jako důležitý prvek marketingové komunikace – Bc. Oliver Holman
Bc. Oliver Holman
Bakalářská práce
Kreativita jako důležitý prvek marketingové komunikace
Creativity as an important element of marketing communications
Anotace:
Hlavním cílem odborné práce je zjištění a porovnání využívání kreativity u korporací a start-up. Dílčím cílem je na základě výsledků dotazníkového šetření u široké veřejnosti zjistit, jak na ně působí kreativita v jednotlivých marketingových kanálech a následně navrhnout možné řešení. Součástí tohoto bude i porovnávání efektivity vynaložených prostředků na marketing u zkoumaných firem. Šetření bude …víceAbstract:
The main objective of the professional work is to find and compare the use of corporate creativity and start-up. A partial goal is to find out how creativity works in individual marketing channels based on the results of a questionnaire survey among the general public, and then suggest possible solutions. Part of this will be the comparison of the effectiveness of the funds spent on marketing in the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/lxsxk/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2018
- Vedoucí: PhDr. Adolf Vodrážka
- Oponent: Ing. Juraj Eisel, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Metody a techniky kreativního myšlení a jejich využití v podnikové praxi
Linda Poldauf -
Kreativní techniky a jejich užití
Martin Bílek -
Gamification for Small Business and Startup Marketing
Daniyar Nygmanov -
Výkonnostní marketing pro expanzi startup pracovního portálu na vybraných trzích
Tereza Jakschová -
Strategic marketing plan for fin-tech startup “CP&B”
Dmitrii Bachukin -
Growth Hacking marketing ve Start-up projektech
Pavel Sedláček -
Startup a Internetový marketing
Jakub Hedbávný -
Marketing strategy for internet startup Vegetaria
Angelina Protchenko