Tandemová výuka u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami – Bc. Jana Přibilíková
Bc. Jana Přibilíková
Bakalářská práce
Tandemová výuka u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami
Co-Teaching of pupils with special educational needs
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá tandemovou výukou u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami, a to na základní škole zřízené podle §16 odst. 9 školského zákona. Teoretická část popisuje vývoj tandemové výuky, její účastníky a modely tandemové výuky, dále se zaměřuje na vzdělávání žáka se speciálními vzdělávacími potřebami, popisuje historický a legislativní vývoj přístupu k těmto žákům a také podpůrná …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with co-teaching of pupils with special educational needs at primary school based of Section 16 (9) of the Education Act. The theoretical part describes the development of co-teaching, its participants and co-teaching models, then it focuses on education of pupils with special educational needs, describes historical and legislative development of approach to these pupils and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2021
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/c958q/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2021
- Vedoucí: PhDr. Mgr. et Mgr. Bc. Ivana Márová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Helena Vaďurová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Speciální pedagogika se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Specifika práce se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami ve školní družině
Veronika POKORNÁ