Dominika Prchlíková

Bachelor's thesis

Marketingové komunikace Cinema City

Marketing communications of Cinema City
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá analýzou stávajících marketingových komunikací společnosti Cinema City Czech s.r.o. Hlavním cílem bakalářské práce je provést analýzu, zhodnotit a navrhnout možná zlepšení marketingových komunikací do budoucna. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy marketingu, vymezen rozdíl marketingových a komerčních komunikací a popsány jejich jednotlivé formy. Praktická část …more
Abstract:
The bachelor thesis analyses current marketing communications of company Cinema City Czech, s.r.o. The goal of this thesis is to analyse, evaluate and suggest possible improvements of marketing communications in future. The theoretical part of the thesis explains the meaning of marketing, defines the difference of marketing communications and commercial communications and describes its individual forms …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 10. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 14. 6. 2012
  • Supervisor: Milan Postler
  • Reader: Jiří Mikeš

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/31867