Product placement v české kinematografické tvorbě – Martina Suková
Martina Suková
Bakalářská práce
Product placement v české kinematografické tvorbě
Product placement in the Czech cinematographic creative aktivity
Anotace:
Práce se zaobírá analýzou právní úpravy product placement a jeho působení na spotřebitele. Na začátku je vysvětlený pojem product placement ze všeobecného hlediska - je uvedena jeho definice, umístění, dělení a také přednosti a nedostatky, které product placement skýtá. Hlavním cílem této bakalářské práce je zjistit veškerou právní úpravu, která se dotýká problematiky fenoménu dnešní doby - product …víceAbstract:
The thesis deals with analysis of legal aspects of product placement and its impact on consumers. First, it explains the concept of product placement from a general point of view - its definition, classification, and the advantages and disadvantages that product placement represents. The main objective of this work is to identify all legislation that touches on the issues of the phenomenon of our times …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 4. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/44853
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2015
- Vedoucí: Martin Boháček
- Oponent: Milan Postler
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/44853
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Podnikání a právo
Práce na příbuzné téma
-
Současná situace v oblasti VOD služeb a jejich vliv na audiovizuální průmysl
Martina Knoblochová -
Vliv služeb Video on Demand na konzumaci audio vizuálního obsahu
Michal Romanovský -
Video on demand služby na českém trhu
Gabriela Soukupová -
Vliv digitální demence na rozpoznání product placementu na sociálních sítích
Sára Seidlová -
Skrytá reklama a product placement na televizní obrazovce
Michaela HÁJKOVÁ -
Product placement jako nástroj marketingové komunikace, vývoj umístění produktu ve filmu
Yulia Klimenko -
Postoj veřejnosti k umístění produktu v televizním vysílání a k jeho právní regulaci
Adam Žurek -
Product placement ve vybraných pořadech českých televizí
Tereza Nováková