Nákupní atmosféra ve vybrané obchodní jednotce – Bc. Klára KAVANOVÁ
Bc. Klára KAVANOVÁ
Master's thesis
Nákupní atmosféra ve vybrané obchodní jednotce
Buying Atmosphere in the Selected Wholesale Unit
Anotácia:
Hlavním cílem této práce je určit nákupní atmosféru vybrané obchodní jednotky a vytvořit návrhy pro zlepšení zjištěné situace z marketingového výzkumu. První části prác je určena literární rešerši, kde jsou definovány pojmy jako je obchod, velkoobchod a chování zákazníka. Dále je popsána nákupní atmosféra a její prvky. V další části práce je představen vybraný samoobslužný velkoobchod - Makro v Českých …viacAbstract:
The main aim of this diploma thesis is to determine the buying atmosphere of the selected business unit and develop suggestions for improvement based on a marketing research. The first part of the thesis is devoted to literary research to define terms like a trade, a wholesale and a customer behaviour. Then a buying atmosphere and her elements are described. In the next part of the thesis is presented …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Bc. Alena Srbová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KAVANOVÁ, Klára. Nákupní atmosféra ve vybrané obchodní jednotce. Č. Budějovice, 2018. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of EconomicsMaster programme / odbor:
Economics and Management / Management of Commerce
Práce na příbuzné téma
-
Analýza spokojenosti zákazníků firmy Makro
Michaela HAJNÁ -
Analýza strategických vlastních značek velkoobchodu Makro Cash & Carry s. r. o. a jejich adaptace pro jednotlivé zákaznické skupiny
Tomáš Hamrák -
Analýza spokojenosti zákazníků firmy Makro
Michaela HAJNÁ -
Marketingový plán pro zvýšení konkurenceschopnosti vybrané firmy
Jan Záruba -
Marketingový potenciál zámku Libochovice
Štěpánka Hrzánová -
Tvorba strategie firmy Makro Cash & Carry.
Karel Novák -
Analýza strategických vlastních značek velkoobchodu Makro Cash & Carry s. r. o. a jejich adaptace pro jednotlivé zákaznické skupiny
Tomáš Hamrák -
Analýza produktů a služeb společnosti MAKRO Cash & Carry se zaměřením na začínající podnikatele v gastronomii
Daniil Baranov
Názov
Vložil
Vložené
Práva